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PLATFORMS
GAMES
ROMS
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Gincs
Gincs - Megadrive - Console SEGA
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ROMs/ISOs
General Information
Game Name (internal ScreenScraper)
Information Proposed by
Gincs
 marblemad
Game name (by Region)
Regions Information Proposed by
Monde Gincs
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Information Proposed by
Tiberiyltim
 Kash57
Number of Players
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1
 fanotriel
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Genre(s)
Information Proposed by
Adventure / Graphic
Adventure
Release date(s)
Synopsis
Synopsis
Languages Information Proposed by
Allemand GINCS ist das erste Programm, mit dem Sie ein komplettes Spiel erstellen können, ohne dass Programmierkenntnisse erforderlich sind und ohne sich mit der Architektur des Megadrive auseinanderzusetzen. GINCS ist die Abkürzung für Graphical Interactive Novel Creation System und kann, wie der Name schon sagt, zur Erstellung interaktiver Graphic Novels sowohl im Text- als auch im Grafikmodus verwendet werden. Das Programm kompiliert das fertige Spiel in eine ROM-Datei, die auf eine Kassette gebrannt oder auf einem Emulator gespielt werden kann. Dieses Programm ist jetzt für Windows verfügbar und wird unter dem Namen GINCS Visual Studio weiter entwickelt.
 Gonzales555
Anglais GINCS is the first program with which you can create a complete game, without needing programming knowledge and without digging into the architecture of the Megadrive. GINCS is an abbreviation for Graphical Interactive Novel Creation System and, as its name suggests, you can use it to create interactive graphic novels (Graphic Novels) in text and graphic mode. The program compiles the finished game into a ROM file that can be written to a cartridge or played on an emulator. This program is now available for Windows and is still developed under the name GINCS Visual Studio.
 crotus98
Espagnol GINCS es el primer programa con el que se puede crear un juego completo, sin necesidad de conocimientos de programación y sin profundizar en la arquitectura de la Megadrive. GINCS es la abreviatura de Graphical Interactive Novel Creation System (Sistema de Creación de Novelas Gráficas Interactivas) y, como su nombre indica, se puede utilizar para crear Novelas Gráficas interactivas en modo texto y gráfico. El programa compila el juego terminado en un archivo ROM que se puede grabar en un cartucho o jugar en un emulador. Este programa ya está disponible para Windows y sigue desarrollándose con el nombre de GINCS Visual Studio.
 silverfuryxxx
Français GINCS est le premier programme avec lequel vous pouvez créer un jeu complet, sans avoir besoin de connaissances en programmation et sans fouiller dans l'architecture de la Megadrive.
GINCS est une abréviation pour Graphical Interactive Novel Creation System (System de création de roman graphique interactif ) et, comme son nom l'indique, vous pouvez l'utiliser pour créer des romans graphiques (Graphic Novels) interactifs en mode texte et graphique. Le programme compile le jeu fini dans un fichier ROM qui peut être écrit sur une cartouche ou joué sur un émulateur. Ce programme est désormais disponible sous Windows et est toujours développé sous le nom GINCS Visual Studio.
 Kash57
Italien GINCS è il primo programma con cui è possibile creare un gioco completo, senza bisogno di conoscenze di programmazione e senza addentrarsi nell'architettura del Megadrive. GINCS è l'acronimo di Graphical Interactive Novel Creation System e, come suggerisce il nome, può essere utilizzato per creare graphic novel interattive in modalità testo e grafica. Il programma compila il gioco finito in un file ROM che può essere masterizzato su una cartuccia o riprodotto su un emulatore. Questo programma è già disponibile per Windows e continua a essere sviluppato con il nome di GINCS Visual Studio.
 Yorick7805
Portugais GINCS (Graphical Interactive Novel Creation System / Sistema de Criação de Romances Gráficos Interativos) é uma engine de aventura de texto/visual novel para o SEGA Mega Drive criado por Haroldo Pinheiro em 2006. O autor desta engine evaporou em algum lugar por volta desse ano, deixando a última versão ainda sendo a 0.52a. Além disso, a engine ainda está hospedada em seu site e é utilizável para a criação de jogos.
 IVOTHEHEDGEHOG
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